Zakazany owoc

Spółka Apple (dla tych co nie wiedzą: producent bardzo drogiego, za to dobrze reklamowanego sprzętu elektronicznego) postanowiła zaatakować blog fanów swoich produktów za posługiwanie się znakiem graficznym podobnym do znanego na cały świat nadgryzionego jabłuszka oraz nazwą „Applemania”. Przy okazji tej sprawy poczytałem sobie „Guidelines for Using Apple Trademarks and Copyrights”, czyli wskazówki dotyczące wykorzystywania znaków towarowych i praw autorskich Apple. Okazuje się, że Apple zabrania używania „w jakimkolwiek celu” nie  tylko swojego znaku towarowego czy podobnego znaku graficznego, ale również wizerunku rzeczywistego jabłka. „You may not use an image of a real apple or other variation of the Apple logo for any purpose” – stoi jak wół.
Czy to oznacza, że prezentując to, co poniżej, naruszam prawa do znaku towarowego Apple?

5 komentarzy do “Zakazany owoc”

  1. Dariusz Pławecki Says:

    chyba nie.. musiałbyś nadgryźć 😉

  2. Wojciech Nadgłowski Says:

    Zdaje się, że tak.

  3. mental Says:

    HA, HA, HA, HA – już po was:

    http://www.story.pl/fotka/187/187892_l/jab%C5%82ko.jpg

  4. Marcin Wandzel Says:

    Co za osły. Propozycja nowego logo – http://www.worldofstock.com/slides/PFO2730.jpg

  5. individual Says:

    Niczego nie rozumiecie, pacany jesteście, i tyle 😛 Jak mi to powiedział
    jeden znajomy manager kiedyś – kontrola najwyższą formą zaufania.. 😉
    Uff, madness 🙂

Dodaj odpowiedź

Musisz się zalogować aby dodać komentarz.